לבוש משתלם להעתקה לחג ההודיה

< >

קנו את המראה

בין אם אתם מחפשים משהו נוח, נוח או טרנדי בעונת החגים הזו, כמו מעבר, תוכלו בהחלט לסמוך על אופנת וולמארט. עם עונת החגים רק כמה שבועות משם, סביר להניח שאתה תוהה מה ללבוש כמו כן, זו הסיבה שהפקתי 3 לבוש חסכוני להעתיק לחופשת חג ההודיה. כן, אני מבין חופשת ג’רזי נבחרת ארצות הברית בכדורגל חג ההודיה השנה נראה הרבה מאוד שונה, אולם זה לא מפסיק הרבה מכם או את עצמי לחגוג בסגנון. מכיוון שהשנה ראויה לחגיגה המיוחדת שלה. מכיוון שאשמור על החג הזה עם משפחתי, אני עדיין רוצה משהו מהנה, שיק, ובכל זאת נחמה לחג. לא משנה מה התוכניות שלך, בדוק את מראה ההודיה השונה שתוכל להעתיק.
כרגע אני משתמש בשמלת הדפס פרחונית זו עם שולי פרוע לא אחידים. אחד הדפוסים שאני הכי אוהב עכשיו הוא סגנון הרומנטיקה העכשווי אותו שמלה זו מספקת את פרטי הפרע. ההדפסים הפרחוניים הכהים כמו גם הסגנון מספקים צללית נשית ג’רזי לידס יונייטד עם טוויסט שהוא אידיאלי לעונה כמו גם לחג ההודיה. אני אוהב את התמהיל העדין של ורוד, בורדו כמו גם שחור. אני בוחר להתאים אותו עם המגפיים הגבוהים בברך. אתה יכול לעצב את זה בשיטות כה שונות, כולל עם מגפי קרסול, עקבים או דירות. השמלה מצוינת לחג ההודיה הקרוב, כמו גם ניתן להשתמש בהן מעבר לעונת החגים.

< >

< >

להלן לבוש חסכוני להעתיק לחג ההודיה

< >

קנו את המראה

המראה הזה מיועד למישהו שכולו נוחות כמו גם בביישה. זה לא נבולי הרגל הנפוצים שלך. האיכות הגבוהה היא מעבר לציון מדהים כמו גם המחיר. אני אוהב את הרכות של הבד. זה זמין בצבעים שונים. אני בוחר את הצבע החום. כאן יש מערכות טרקלין אחרות כמו גם ריצים שאתה יכול להעתיק לחג ההודיה כמו גם מעבר.

< >

קנו את המראה

אם יש דפוס ג’ינס אחד לקבל העונה, זה ג’ינס התלקחות כמו גם הזוג הזה מושלם. אם אתם מחפשים מראה מזדמן וטרנדי, נסו את המראה הזה. תמיד הייתי מעריץ של טיזים גרפיים כמו גם טי הביטלס הזה מגניב ג’רזי ריאל מדריד מאוד. יש לי את הצמד האפור הזה שרק לאחרונה התאמתי עם חצאית הפייט הזו בסוף השבוע. טי גרפי הם שיטה מצוינת לסגנון החצאית שלך, מכנסיים קצרים, מכנסיים ללא מאמץ.
עם שלושת הלבוש הכלכלי הללו להעתיק לחופשת חג ההודיה, אתה צריך להיות חיות כמו גם מוכנים לחג.

אתה יכול גם ליהנות:

לבוש נוח כמו גם טרנדי ללבוש עכשיו

אירוע החג הטוב ביותר עם המשפחה

הלבוש הטרנדי שלך דרישה עכשיו

מה ללבוש בזמן הקיץ הזה …

היכנס לדעת.

הירשם עם כתובת הדוא”ל שלך כדי לקבל חדשות כמו גם עדכונים.

שם פרטי

שם פרטי

שם פרטי

שם פרטי

שם משפחה

שם משפחה

שם משפחה

שם משפחה

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

הירשם

תודה שנרשמת!

Leave a Reply

Your email address will not be published.