היום הראשון של לבוש בקולג ‘ – פענח עבורך

לאחר חופשה ארוכה בקיץ, הרבה מהמכללות בהודו נפתחות בחודשי יוני כמו גם ביולי, במיוחד בכל ערי המטרו כמו דלהי, מומבאי, היידראבאד כמו גם בנגלור. זה של התוכנית מזכיר לנו את היום הראשון שלנו בקולג ‘. מלבד הדאגה של מיקום חדש עם כל הדאגה החדשה, אחת טיפוסית שמכה באופן טבעי את כל הנשים הצעירות היא ‘מה ללבוש ביום הראשון של המכללה?’

אחרי הכל, זה לא בסיסי כמו שנראה שהוא בוחר לבוש כאשר יש כבר לחץ במוחות הצעירים לייצר את ‘הרושם הראשוני’ הטוב ביותר ביום הראשון ביותר בקולג ‘. חוץ מזה, במדינות כמו הודו, בהן ימי המוסד מושקעים בעיקר בשימוש במדים, אפילו קשה יותר לבחור מה לקנות כדי להתאים לאופנת המכללה.
ג’ינס כחול קלאסי לעולם לא יכול לצאת מהסגנון כמו שהם ללא ספק מושיע ארון בגדים מוכח מבחן. מסכים לגמרי! לפני שתבחר בסגנון כלשהו, אל תזכרו לחקור בקפידה את קוד השמלה של מדיניות המכללה שלכם. בדוק בדיוק כמה רחוק המכללה שלך מקלה בכך שהיא מאפשרת לך להשוויץ בכמות האופנה שלך במכללה.

בעוד שמכללות מסוימות בהודו בסופו של דבר היו מחמירות למדי לאחרונה מבחינת קוד השמלה, עדיין יש כמה מכללות שהן בסדר עם חצאיות באורך בינוני כמו גם גופיות אחסון.
רק לאחר שעבר בזהירות עם מדיניות קוד השמלה, איסוף את הסגנון שלך. האופנה לא רק מוגבלת לתלבושות המערביות. אתה תמיד יכול לייצר את הקסם של כמות האופנה שלך במכללה על ידי ביצוע תערובת כלשהי כמו גם להתאים את הקורטיס שלך כמו גם חותלות, להדגיש אותו עם כמה תכשיטים מגניבים כמו גם שימושים ברגליים טרנדיות כמו גם שלא להזכיר תיקים.

ואם המכללה שלך לא מגבילה אותך עם תלבושות, אתה יכול להיות קצת ג’רזי קאשימה אנטלרס נועז כמו גם לחקור ג’ינס תוסס כמו ורוד, כתום, ירוק, אדום כמו גם כתום. עם זאת, תמיד היה זהיר נוסף בבחירת צמרות.

מכיוון שזה היום הראשון שלך בקולג ‘, אז אתה חייב להיות קפדני בהטלת העור שלך. חולצת טי משובצת כהה תיראה חכמה-חכמה עם ג’ינס ורוד בהיר. כמו כן אתה יכול לבחור ג’ינס ידידותי לסביבה על ידי זיווג זה עם עליון שחור רגיל.

אלטרנטיבה טובה יותר לג’ינס הם חצאיות שהן אולטרה-שיקיות, עשירות, כמו גם שלא לדבר על כך שהן נוחות במיוחד. אם קוד השמלה במכללה שלך נבעט לאחור, אתה יכול לבחור בשמחה חצאיות באורך הברך, אחרת חצאיות באורך הקרסול הן תמיד אפשרויות נטולות סיכון. עם זאת, למנוע שימוש בחצאיות באורך מלא עד שייגמרו ימים גשומים, ג’רזי בנפיקה ליסבון שכן קבלת חצאית החצאית שלך ספוגה בבוץ אינה רעיון פנטסטי!

אם כמות האופנה שלך משתלבת הרבה יותר לעבר האופנה הסטנדרטית, עדיין יש לך מספר עצום של אפשרויות עם קורטיס אלגנטי כמו גם טוניקה. אתה יכול להזדווג להם חותלות או צ’ורידה. אם לקורטי שלך יש שרוול ארוך כמו גם צוואר גבוה, אז דופטה אינה כל כך נחוצה. כמו כן, אם תבחר התאמת קורטיס, אין נזק בשימוש בדופטה, מכיוון שהיא גם תפיק תמונה מפוכחת ביום הראשון שלך.
[SC: בינוני]

במקום חותלות, אתה יכול גם לבחור את פטיאלה סאלווארים מכיוון שהם נראים מפוארים עם קורטיס. נסה ללכת על קורטי רגיל עם פטיאלה סלוואר מודפס פרחוני. כמו כן, אם הגובה שלך קצר, אתה עדיין יכול לבחור סולווארים טיפוסיים עם קורטיס באורך הברך.
תכשיטים פאנקיים כמו צמידים, צמידי עץ שאינם מוציאים הרבה יותר מ- र 10, חתיכות צוואר, טבעות כמו גם תליונים עשויים להיות פחות יקרים, אולם הם בהחלט משפרים את הדמות שלך במספר חריצים.

יתר על כן, אתה יכול להשיג במהירות את אותם תכשיטים זבל מאותם חנויות באינטרנט, עם טווח לבחירה. ימי הטיול לרחובות האופנה לאחר שהרצאות נעלמו. התכשיטים המועדפים עליכם נמצאים רק במרחק לחיצה עכשיו!
איך לא נזכיר על תיקים, שהם הכרח חובה לסטודנטים במכללות. אם אתה מתכוון ללבוש ג’ינס עם חולצות טי אז תיק רצועה עם שתי כתפיים יעבוד. זכרו תמיד, סוג זה של תיק הוא לא קפדני עם ללבוש אתני, חצאיות כמו גם טוניקות. עבור התלבושות האלה, עליכם לקנות הרבה יותר טוב לקנות תיק קלינג מגניב. זה חייב להיות מרווח מספיק כדי לשמור על כל הספרים שלך בנוחות.

היי, האם פשוט לא זכרנו את הספרים לחלוטין תוך כדי מעבר לאופנת המכללה? ובכן, זה יהיה פלילי שלא תנחה אותך מצד זה. לא משנה באיזה סגנון אי פעם תבחר, התיק שלך תמיד חייב להיות מרווח מספיק בכדי לתפוס את הספרים, הפרויקטים, הנתונים שלך כמו גם מכשירים אנליטיים אם בכלל.
במקום לבנות לחץ, עליכם לקחת זאת כסיכוי לקבל איפור מדהים. כל מתאמן מודאג מאוד מהמראה כמו גם בגט-אפ.
אז הגיע הזמן, כאשר ‘אתה’ במוח שלך חייב לצאת החוצה.

מכיוון שאתה נכנס לשלב החדש בחייך, זה הזמן הטוב ביותר לגלות מהקליפה, כמו גם לחדש את המראה שלך, כמו גם את עצמך בשיטה שתמיד רצית.
הנעלה comES הבא! כמו גם ביוני כמו גם סתיו ביולי תחת עונה גשומה, עליכם למנוע מאפלים שטוחים כמו גם נעלי עור או הנעלה המורכבות מבד. עליכם לבחור דירות בלט גומי נוחות. דירות אלה לא רק יספקו לך נוחות מיטבית, אולם אלה גבוהות באופנה בימינו, בעוד שחומר הגומי לא ינעל את הלחות.

עם כל אותם ג’רזי אינטר מילאנו היום הראשון ברעיונות המכללות ביד, מה בדיוק אנו מראים לכם כמה מבטים פשוטים שתוכלו לשכפל כדי להבטיח שאין שיטה שתוכלו להשתבש ביום הראשון של המכללה שלכם?
1. אופנה לא נוגעת רק בנוח כמו כן להיות טרנדי. פלאצו פרחוני בשילוב גופייה של אחסון לבן יהפוך יום ראשון מאוד של התלבושת במכללה. אתה יכול לשמור על המראה בסיסי או להוסיף כמה אביזרים שמנמנים כדי להגביר את המראה.

2. ספק כמה ויברציות מסוגננות של Boho ביום הראשון באמצעות חצאית מודפסת ארוכה עם עליון רגיל ללא שרוולים. השתמש בכמה אביזרי Boho כדי לסיים את המראה שלך. זו לבוש בסיסי אחד לתגובה על השאלה שלך ‘מה ללבוש בשאלה הראשונה של המכללה’.

3. אם המכללה שלך נהדרת לחלוטין עם מדיניות קוד השמלה, עליך לנסות להשתמש באיזה יום ראשון מקסים מאוד של לבוש בקולג ‘כמו זה המוצג להלן. יבול תחרה לבן חולץ עם חצאית ורודה מושקעת, נעלי הספורט הלבנות המועדפות עליכם, כמו גם ז’קט ג’ינס כדי להרחיק את הצמרמורות. הגבירו את כמות הקצוות שלכם עם תיק קלינג נהדר כמו גם כמה צמידים שמנמנים.

4. בהתחשב בכך שהיום הראשון במושגי הלבוש במכללות יכול לגבות עליך מחיר, היינו מציעים לך לשמור על דברים בסיסיים ביום הראשון כמו גם ללבוש משהו שאתה חיובי בו. לדוגמא, טי נינוח חולצות מעל החותלות השחורות שלך עם חולצת טי משובץ יכולות לשמור על נטול הלחץ שלך ביום הראשון.

5. אופנת אשת המכללה לא נוגעת רק בשימוש בבגדים מערביים. כמו כן אתה יכול ליצור תפיסה אופנתית על ידי שימוש בבגדים סטנדרטיים או להתמיך במקצת. קורטה ללא שרוולים של חאדי מעל זוג פאלאזוס מודפסים עם תליון הצהרה כמו גם בלרינות נוחות – המראה השילוב שלך מוכן.

6. אל תלך לכל התותחים המתנפחים ביום הראשון של המכללה עצמה. בחר איזשהו לבוש רגוע במכללה כדי להבטיח שלא תלך כמו כן כמו גם להגדיר את עצמך להערות שליליות. לבש את זוג הג’ינס המועדף עליך עם קרדיגן קל כמו גם מבטא בהתאם.

ובכן, אלה הם כמה מהרעיונות המנוסים כמו גם הבודקים שיסייעו לך להתגבר על הלחץ והחרדה של ‘מה ללבוש ביום הראשון של הקולג’? ‘מלבד כל אלה, יש משהו שאתה דרישה ללבוש עליו מאוד היום הראשון שלא מוצע בשום סוג של חנויות באינטרנט, כמו גם זה לא אחר מאשר הביטחון שלך כמו גם חיוך!
אל תהיה עבד אופנה. ציית לאופנת רחוב כמו גם גם אם אתה מתעלם, אל תפחית את חיוך 1000 וואט מהפנים שלך! בקרוב תקבלו רעיונות מהאזרחים הקשישים שלכם כמו שאנחנו תמיד שם לעזרתכם!
מקור תמונות: פינטרסט

Leave a Reply

Your email address will not be published.